کشمش سبز بدون هسته مانع زنده شدن مردی شد که به کما رفته بود

کشمش سبز بدون هسته از طریق یک فناوری ویژه خشک کردن انگور به دست می آید که به لطف آن خواص مفید آن حفظ می شود.

این یک خوراکی عالی است که جایگزین شیرینی و آب نبات می شود.

کشمش سرشار از مواد فعال بیولوژیکی و ویتامین ها است. حاوی درشت مغذی های متعددی از جمله فسفر، منیزیم، کلسیم و پتاسیم، و همچنین ویتامین های گروه PP و B است.

محتوای کالری بستگی به نوع خاصی از انگوری دارد که کشمش از آن تهیه می شود. متخصصان تغذیه خاطرنشان می کنند که انواع تیره در مقایسه با انواع سبک این میوه مفیدترین و در عین حال کم کالری ترین هستند.

کشمش دارای اثر ضد باکتری، ملین، ادرارآور، آرام بخش، تحریک کننده سیستم ایمنی است.

خواص آنتی اکسیدانی کشمش، زمانی که به طور منظم مصرف شود، به ورزشکاران کمک می کند تا پس از فعالیت های جدی بهبود یافته و مغز را فعال کنند.

کشمش از خستگی محافظت می کند: فروکتوز طبیعی و گلوکز موجود در کشمش به تامین انرژی بیشتر بدن کمک می کند.

اگرچه خوردن کشمش خام نیز مفید است، اما برخی از متخصصان توصیه می کنند که آن را یک شب در آب خیس کنید و صبح مصرف کنید. کشمش خیس شده به عنوان یک ملین طبیعی عمل می کند و از یبوست جلوگیری می کند.

تقریباً 10-12 عدد کشمش را باید در یک لیوان آب خیس کنید و سپس صبح زود با معده خالی همراه با کشمش میل کنید. میوه خشک سرشار از فیبر عملکرد دستگاه گوارش را بهبود می بخشد.

کشمش برای تقویت استخوان ها بسیار مفید است، زیرا سرشار از کلسیم است و از بروز پوکی استخوان در سنین بالا جلوگیری می کند.

اعتقاد بر این است که کشمش عملاً هیچ گونه منع مصرفی ندارد، اما خوردن چنین لذیذی در مقادیر نامحدود هنوز توصیه نمی شود. هنجار روزانه برای بزرگسالان یک یا دو قاشق غذاخوری و حتی برای یک کودک کمتر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.